środa, 15 września 2010

Wszystko płynie...

Czas płynie. I mój blog doczekał się miesiąca. Dlatego postanowiłam coś z tej uroczystej okazji napisać.

Blog powstał spontanicznie i bez większej wiary w przetrwanie. Właściwie - na początku - nie wiedziałam co na nim będę pisać. Wiedziałam tyle, że będzie trochę o giełdzie.

I dziwią mnie bardzo te liczby:

WPISÓW: 15
KOMENTARZY: 28
ODWIEDZINY: 1142
ODWIEDZAJĄCYCH: 617
UNIKALNYCH ODWIEDZAJĄCYCH: 311



I to przez jeden miesiąc. 

Były analizy techniczne - udane i mniej udane. Było trochę giełdowego nawijania. Jest jeden zakład, który czeka na rozwiązanie. Jedno co wiem, że dużo się nauczyłam przez ten miesiąc. Z tego się cieszę i patrzę z optymizmem na kolejne miesiące.

Buziaczki od Klaudii :*

4 komentarze:

  1. I niech ten miesiąc przerodzi się w jeden rok, a ten rok w dekadę i niech każda transakcja będzie 10% na plusie i by stop lossy umarły z nudów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie wierzę, żeby blog był pisany przez 17-letnią dziewczynę, ktoś tu sobie robi jaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy: to dobrze świadczy o blogu ;)

    Klaudia: No to otwieram szampana i kawior, na dziwki Cię niestety nie zaproszę. ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm... dziffki nie są przewidziane :P

    OdpowiedzUsuń