niedziela, 15 sierpnia 2010

Klaudia w krainie formacji giełdowych - Petrolinvest

Petrolinvest jest to spółka, która spać mi po nocach nie daje. Jej wykres obserwuję już od kilku miesięcy.


Jak się poczyta o tej spółce... to już chyba wszystkie psy na niej powieszono..., ale jakoś zipie...
Ja wiem, że tu dużo jest miejsca na grę spekulantów... ale i w ten sposób przecież da się zarabiać...

No to przejdę do szczegółów.

TREND: długoterminowy jest spadkowy (ja pamiętam jak cena akcji była ponad 40zł... )
ale krótkoterminowo, to już wygląda obiecująco - rosnąco.

AT by Claudia: Na mój gust to widzę potencjał do wzrostów. Wyszliśmy z silnego kanału spadkowego, dno uklepaliśmy, a teraz ja się tam dopatruję niewielkiej chorągiewki, która powinna potwierdzić dalsze umocnienie się trendu wzrostowego.

Na wykresie zaznaczyłam zasięg wzrostów, zgodnie z wysokością masztu chorągiewki :D.
Dodatkowo warto zwrócić uwagę, na wstęgę Bollingera, która jest neutralna, a na pewno nie spadkowa.

Zatem... do góry PETROLINVEST... 10% mojej weekendówki od Ciebie zależy :D

Buziaczki od Klaudii :*

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa analiza, aż wrzucam Petrolka do obserwowanych spółek :)

    OdpowiedzUsuń