sobota, 28 sierpnia 2010

Sezon ogórkowy zbliża się ku końcowi... a na giełdzie??

Wakacje się kończą :-( A na giełdzie dalej nieciekawie...
  • Zakładnicy Ameryki...
Przypatrzmy się naszemu Wigowi oraz S&P500
Chyba nikt się nie zdziwi, że polska giełda niewiele może, jeżeli nie ma odpowiednich warunków zewnętrznych. Gównie giełda amerykańska dyktuje nam swoje warunki...

S&P500 rysuje sobie odwrócony spodek. I zatrzyma się raczej na poziomie 1020... jeżeli nie spadnie dalej.
W związku  z tym, moja propozycja kanału spadkowego dla Wigu (z poprzedniego postu) wydaje się być poprawną.
Pozostaje nam czekać na poprawę sytuacji i szykować pieniążki na zakupy, gdy rynek da sygnały do zakupu.
 
  • PETROLINVEST - formacja nijaka
Moja analiza techniczna łamie się na tej formacji...

Ostatnio pisałam, że to trójkąt zniżkujący, ale klasycznie już od 3-4 sesji powinniśmy mieć wybicie w jedną lub drugą stronę. Tak nie nastąpiło.
Jedyne co mogę powiedzieć, to że mamy coraz silniejsze wsparcie na 12zł. Stop loss dalej pozostawiam na 11,77 i czekam.
  • HAWE - czekanie na ścięcie...
 
Sytuacja nie jest ciekawa. Poniedziałkowe wybicie zostało zanegowane przez resztę tygodnia. Pocieszający jest duży wolumen tego wybicia. Oscylatory pokazują sygnały sprzedaży. Poza tym zbliżamy się do Stop lossa - 3,51.
Ja mam sprawę ułatwioną - nie zastanawiam się nad sprzedażą. Stop loss zrobi to za mnie. A mimo to zawsze jest szansa, że kolejny poniedziałek przyniesie kolejne wybicie.

Buziaczki od Klaudii :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz