wtorek, 17 sierpnia 2010

Z cyklu - Klaudia poleca...

Ten post powstał z natchnienia Kooksika... tak mnie męczył, żebym obejrzała ten wykres, że w końcu zrobiłam to - i warto było...
Buziaki Kooksik :*

HAWE - wykres tej spółki wprowadził mnie w zadumę... :-)

TREND - Długoterminowo - "niewyraźnie wzrostowy", średnioterminowy horyzontalny.

AT by Claudia:  Cóż ciekawego w tym wykresie?
Na moje oko tutaj dzieje się dużo - dużo dobrego.
Od ponad 2 lat kurs spółki przeżywał nie najlepsze dni...Cena akcji nie może przebić 4zł - pomimo dwóch poważnych prób.
Teraz, w mojej opinii, będzie kolejna próba przebicia tego psychologicznego oporu, który jest bardzo silny. Co za tym przemawia?

1. Wolumen towarzyszący dynamicznym wzrostom.
2. Lekko wzrostowy kanał, w którym poruszają się ceny akcji jest bliski przebicia.
3. Jesteśmy na górnej granicy unoszącej się wstęgi Bollingera.
4. Bardzo pozytywne poziomy oscylatorów.

Wystarczy? Dla mnie tak :D

Co robić? Ja już kupiłam HAWE, a ostrożniejszym radzę czekać, aż cena zamknięcia przebije górną linię kanału lub przejdzie przez słabszy opór na 3,88 lub ten mocniejszy - 4,00

 Buziaki od Klaudii :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz